Cumpana…

Continuăm povestea cu Cumpăna…. De data asta pe scurt: a venit cel de la service, a reușit să mai golească jumătate de bidon de apă (umplând de două ori rezervoarele ca să vadă ce se întâmplă), l-a desfăcut, și mi-a zis că trebuie înlocuit.

Îmi întinde fișa de service să o semnez.

„Bun, și aici la ‘descrierea problemei’?”
„Completez eu acolo, am zis să nu te țin”
„Nu-i problemă, completează!”
„Ți-e frică să nu luăm dozatorul?”
„Nu, mi-e frică să nu apară ‘dozatorul merge perfect’!”

Pleacă el, sun la call center. Mi se spune că dozatorul va fi înlocuit în cel mai scurt timp.

„OK, astăzi după ce oră?”
„Aaaaaa, în mod SIGUR nu se va întâmpla astăzi!” (interesantă definiția pentru „cel mai scurt timp”, nu? 🙂 )
„??”
„Păi fișa de service e încă pe traseu, după care trebuie să ajungă la noi, după care mai sunt niște hârtii de făcut…”
„Am două săptămâni de când am făcut contract cu Cumpăna și apă tot nu am băut. Am făcut contract ca să economisesc timp, și de atunci tot stau acasă ca să aștept. Ba livrarea pe care am așteptat-o 2 zile, ba service-ul…”
„Vă înțeleg, dar ați fost ghinionist. Chiar nu s-a mai întâmplat așa ceva”

What more can I say? I just feel so unique…. 😛

Leave a Comment