Garanții la PcGarage – continuarea

Se pare că tot nu scap de PcGarage și de modul în care ei aleg să „onoreze” garanțiile. Nu pentru că aș mai fi cumpărat ceva de la ei după ultima poveste, dar… am fost client fidel o perioadă lungă, și încă mai am produse în garanție :(

Prin decembrie se hotărăște un HDD de 3TB să dea erori SMART. Îl iau, îl duc la PcGarage, îl las acolo. După vreo 2 săptămâni (că la ei așa durează toate), sunt chemat înapoi. Mi se spune că „produsul a fost înlocuit, veți primi un produs nou, și o garanție nouă”.

Vă las pe voi să vă dați seama care sunt cele două probleme din afirmația de mai sus…

hdd

garantie

Anyway – la momentul respectiv nu am comentat nimic. Pentru că totul era legal. Destul de mârlănesc, dar legal.

Dar când la fix o lună de când l-am primit, acel disc refurbished a decis să crape, mi-au venit tare multe cuvinte interesante pe limbă… Mai ales că s-a găsit să moară la 4 dimineața, și NAS-ul meu piuie ca disperatul când pică un HDD.

Acum l-am dus iar în service. Alt drum, altă distracție. Sunt curios ce-mi mai dau acum – îmi pun direct platanele în mână?

[ Edit – eh, măcar de data asta au rezolvat-o OK. Mi-au dat un HDD din stoc, care pare nou. Să vedem acum și cât ține… :) ]

7 Comments »

  1. Andrei C Said,

    January 9, 2015 @ 18:17

    Spune macar cu cine ai avut experiente fericite, daca cu PC Garbage ne-am lamurit deja :)

  2. bogd Said,

    January 9, 2015 @ 18:43

    @Andrei – până acum experiențele plăcute au fost cam puține :) Le mai povestesc aici când apar (garanția de la Corsair, livrarea de la Mastertools, etc). Din păcate, par să fie excepția, nu regula :(

    Ar mai merita menționat aici și Lidl (care are o politică de retur/garanție absolut genială – aduci produsul, iei banii înapoi, no questions asked :) ).

  3. MakavelliRo Said,

    January 10, 2015 @ 11:24

    Au mai fost magazine care au facut “money back, no questions asked” dar din cauza lipsei de bun simt din Romania, au renuntat la practica asta.
    Veneau oameni la 8 dimineata, cumparau un flex, moto-cositoare, pendular, isi faceau treaba pana la ora 3, iar la 4 il aduceau inapoi si isi luau banii.
    Dupa 10-20 de astfel de experiente, normal ca renunti la politica asta.

  4. bogd Said,

    January 24, 2015 @ 17:20

    @Makavelli – pe subiectul „renunți la politica asta”, îți recomand un articol interesant:

    Dealing with Abusive Customers

    Da, există (și la noi și în alte părți) oameni care vor încerca să profite de pe urma unei astfel de politici de retur. Rămân totuși la părerea că per total ai mai mult de câștigat (ca și companie) decât pierzi.

    Pentru că efectul lui „eh, îl iau chiar dacă nu am nevoie acum – în cel mai rău caz dacă nu-mi place îl pot aduce oricând înapoi” este incredibil de puternic.

    Am exemplul personal aici – numai eu știu câte tâmpenii (cvasi-inutile la momentul respectiv) am luat din Lidl. După care le-am testat, am constatat că de fapt sunt utile (sau pur și simplu îmi plac) și am decis să le păstrez :)

  5. EugenF Said,

    January 14, 2016 @ 22:59

    Mai demult si eu am avut un kit Corsair 2x2GB cumparat de la emag (cu garantie lifetime) si la un moment dat vreo 4 celule de memorie dintr-un modul au crapat. Defectul fiind foarte greu de descoperit a durat ceva timp sa il detectez. Calculatorul crapa rar, Numai cu memtest86+ am detectat defectul.
    Sincer nu credeam ca la emag mai rezolv ceva cu garantia, dar am solicitat online serviciul de reparare Depanero (citisem review-uri proaste despre el).
    Au venit acasa ,am predat la curierul trimis de Depanero cele 2 module (unul bun si unul defect -marcat de mine). Nu mai avem cutiile. Chiar ma gandeam ca o sa pierd si modulul bun.
    Nu ma mai asteptam la nimic bun.
    Dupa vreo 2 saptamani sunt anuntat ca modulele au fost inlocuite si sa astept curierul.
    Au venit modulele inlocuite.
    Cred ca am avut noroc.

  6. Vlad Said,

    February 9, 2016 @ 13:11

    atat zic… http://www.geek.com/news/seagate-is-being-sued-for-selling-shoddy-hard-drives-1646154/

    :)

  7. bogd Said,

    August 16, 2016 @ 11:51

    @Vlad – mie-mi spui? Am un teanc de mai bine de 10 bucati de Seagate-uri 3TB moarte…

    Din pacate, suntem o piata prea mica, si la noi nu se sesizeaza nimeni… :(

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment