Groupon…

… sau „cum mi-am luat eu țeapă de 2 ori la rând”.

Runda 1. Cumpăr un voucher de pe groupon. Îmi dau seama (din fericire rapid, în sub 10 zile!) că nu îl pot folosi. Dau să-l returnez, și groupon îmi spune că nu se poate – îmi pot oferi doar un „bonus pe care să îl folosesc ulterior pentru achiziția unei alte oferte”. Le dau citate de pe site-ul lor și din OG 130/2000, și reușesc într-un final să îmi recuperez banii. Minus un 5% diferența de curs valutar dintre cumpărare și retur (aka „taxa pe prostie”).

Runda 2. Am un alt voucher deja cumpărat, pe care constat că nu îl pot folosi (partenerul care trebuia sa presteze serviciul este supraaglomerat). Dau să returnez voucher-ul, și groupon îmi spune că nu se poate – îmi pot oferi doar un „bonus pe care să îl folosesc ulterior pentru achiziția unei alte oferte”. Le dau citate de pe site-ul lor – unde, printre „întrebări frecvente”, apare și (sublinierile îmi aparțin):

Ce se intampla daca partenerul Groupon nu isi poate onora promisiunea?

In situatia in care nu iti poti valorifica voucherul, ne vom asigura ca iti vei primi banii inapoi. Trebuie doar sa iei legatura cu Groupon.ro, de luni pana vineri, intre orele 09.30 – 18.00, la numerele de telefon 021 210 10 29 si 021 210 26 03 sau prin e-mail, la suport@groupon.ro. Suntem mereu alături de tine!

Ce informatii sunt necesare pentru a procesa returul meu?

Avem nevoie de la tine de un e-mail trimis de pe adresa asociata contului Groupon cu numele tau, codul de voucher si codul de securitate al voucherului, numele ofertei si data achizitiei. In termen de 48 de ore se va trimite cererea catre procesatorul nostru de plati, iar returnarea banilor in cont dureaza intre 5 și 10 zile lucratoare. Nu te speria totusi, in majoritatea cazurilor nu dureaza asa de mult 🙂

Eh, comparați asta cu răspunsul lor oficial:

Dupa cum puteti citi pe voucher, acesta poate fi anula intr-o anumita perioada. Desi a trecut acea perioada, noi totusi va stam la dispozitie cu anularea voucherului, insa doar sub forma de bonus.

Pentru cine nu știe, ce scrie pe voucher nu vezi decât DUPĂ ce îl plătești. Înainte, vezi doar ce scrie pe site. Adică e un fel de „până plătești îți spunem cât de alături de tine suntem noi, după care când ți-am luat banii mai băgăm rapid niște condiții”.

Încă mă mai cert cu ei. Să vedem ce iese…

Pentru cine e curios să afle detaliile, Meekuu a publicat discuțiile complete aici și aici.

[ LE: abia după ce Meekuu a publicat articolele, și după ce un cineva semnat „Groupon Romania” a încercat să dreagă busuiocul cu diverse afirmații mai mult sau mai puțin false, a doua zi am primit un mail sec – „Voucher-ul a fost anulat, banii vor fi returnați în cont”. Deci… se poate. Dar numai după ce îi faci de râs în piața satului! ]

2 Comments »

  1. nexus Said,

    September 14, 2012 @ 22:02

    E clar: chiar iti face mare “placere” sa tot “socializezi” cu angajatii Groupon. :)) Nu e vorba atat de bani (economisiti prin oferta sau pierduti prin nereturnare), cat de interactiunea sociala. :))

  2. bogd Said,

    September 19, 2012 @ 22:07

    Daaaaa… vorba ursului – “hai recunoaste, tu nu vii aici pentru vânat!” :))

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment