SIM-ul de la Orange. Reloaded.

Acum vreun an și jumătate vă povesteam de cum am rămas eu fără SIM-ul de la Orange. Brusc, și pe neașteptate.

Acum vreo 2-3 luni s-a întâmplat iar. Deja învățat, m-am dus la firmă să iau împuternicire (că abonamentul e plătit de ei), m-am dus la un orange shop sa iau un SIM nou, și am rezolvat problema. Pierzând câteva ore pe drumuri, dar asta e!

Ei bine, istoria se repetă.  A treia oară în interval de un an și jumătate. Problema majoră? Acum sunt plecat din localitate, am nevoie de telefon ca de aer, și cum pisicii mă-sii să fac rost de împuternicire de la firmă????

Din fericire, am un SIM de prepay pe care îl port tot timpul după mine (nu mă gândeam că va exista un moment în care asta să devină tehnică de supraviețuire 🙂 ). Pun niște bani pe el, și încerc să sun la relații clienți.

411. Relații clienți. „Ați apelat un număr incorect”. Prima înjurătură (de fapt prima după un set complet lansat când am văzut că a murit IAR SIM-ul 🙂 )

410. Relații clienți corporate. „Ați apelat un număr incorect”. A doua înjurătură.

Caut pe net.Găsesc. „De la o cartelă Orange PrePay formează 444 sau 021.203.3033 (apel taxabil)”. Aflu cu ocazia asta că mai nou la Orange și apelarea serviciului de relații clienți se pedepsește taxează. A treia înjurătură.

Sun la 444. Navighez (pe banii mei, nu? 🙂 ) prin meniuri. Ajung la un consultant. Îi explic pe scurt problema. Și am grijă să îi spun de la început că e vorba de un abonament corporate.

„Nu aveți un abonament Orange la îndemână, nu?”
[ Tu ce crezi???] „Aveam, dar a murit. Pentru a treia oară într-un an și un pic!!!”

Îmi dă un număr de telefon ( 0744 411 411 – interesant faptul că nu l-am găsit la ei pe site 🙂 ). Și îmi spune că va trebui să tastez numărul de telefon și voi fi redirecționat la serviciul corect de relații clienți.

Sun și acolo. Dau numărul de telefon. Sunt redirecționat la serviciul relații clienți. Nu la cel corect, ci la 411 clasic (pentru abonați persoane fizice). Navighez prin meniuri. Cer legătura cu un consultant. Sunt pus în așteptare. Se prinde sistemul că e abonament corporate, și mă trimite către serviciul corect de relații clienți.

Ca să nu mai fac prostii și data viitoare, îmi spune „pe viitor apelați direct 410, număr gratuit”. A patra înjurătură, că „am încercat, mama voastră, dar NU PUTEAM SUNA!!”.

Până la urmă ajung la un consultant. Îi explic problema, și aflu ce știam deja – că e nevoie de împuternicire.

„Și cum vreți să fac rost de împuternicire fiind plecat din localitate???”
„OK, eu pot să iau legătura cu persoanele de contact de la firmă pentru a obține acordul lor”
„Perfect, așa facem!”
„OK. Dar pentru a ridica SIM-ul veți avea nevoie de împuternicire”
„Cred că nu ne înțelegem – NU AM CUM să fac rost de împuternicirea aia!!”
„Prin mail”
„Pe care îl iau peste abonamentul de date care se întâmplă să fie tot de la Orange?”
„Mergeți în shop și rugați colegii să vă verificați mail-ul de acolo”

Eh, tot e bine – dacă acceptă împuternicirea scanată, e bine și așa. Acum am plecat spre shop. Urați-mi succes – poate de data asta prind un SIM care să nu fie făcut pe vapor! 🙂

2 Comments »

  1. UberGeek » SIM-u’ de la Orange Said,

    January 13, 2011 @ 21:11

    […] Ultima dată a ieșit chiar cu show. Dacă sunteți curioși să aflați detalii, le găsiți aici și aici […]

  2. UberGeek » Orange store? Sau shop? Said,

    January 13, 2011 @ 21:37

    […] să începem cu începutul. Unde eram? La faza cu „mi-a murit telefonul, eu sunt plecat din localitate, și fiind telefonul de firmă […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment