Slalom printre idioti – partea 2

Să continuăm povestea… Este o zi de luni, eu sunt după o noapte nedormită petrecută instalând Vista, și mă pregătesc să țin un curs. Pentru curs, am nevoie de un cod de licență de la Cisco. Nu e problemă – am mai făcut asta de câteva ori, și știu că se poate obține ușor: trimiți un mail cu datele, și primești în câteva ore codul.

Trimit mail-ul. Și vine răspunsul instant. Nu, nu vă speriați – e doar un „canned reply”, care mă anunță că procedura de cerere a codului s-a schimbat, și acum trebuie să contactez Networking Academy Support pentru asta. Mi se atașează și un PPT care descrie ca la proști pașii ce trebuie urmați, și un PDF scris în legaleză, care trebuie semnat, ștampilat și atașat la cererea de cod „conform instrucțiunilor din PPT” (bineînțeles, PPT-ul nu menționează absolut nimic despre atașarea vreunui PDF – dar mai contează asta?)

Bun, dau hârțoaga la tipărit și semnat, și mă apuc de parcurs pașii din PPT. Creez request-ul de support, și în câteva ore vine răspunsul. Țineți-vă bine, că îl reproduc mai jos:

The Cisco Networking Academy Support Desk supports users of the Academy Connection site.
Unfortunately, our department is unable to assist you with your request. If you need assistance on the cisco.com site or using your CCO account, please contact the Cisco Support Desk directly. You may do this one of two ways.
Call Cisco directly at (800) 553-6387
OR
Send an email to the Cisco.com Support Team at …@cisco.com.
Unfortunately, we are unable to transfer your request to their desk for support, as we do not have this functionality.
We apologize for any inconvenience this may have caused.

Citind printre rânduri, e un fel de „habar n-avem ce vrei de la noi, vorbește direct cu Cisco”.

Trag câteva înjurături printre dinți, și le trimit răspuns. În care le atașez fișierul, și le spun „uite asta mi-au zis cei de la Cisco să fac. Scrie clar că eu cu voi trebuie să vorbesc. Să înțeleg că nu s-au deranjat să vă anunțe și pe voi că trebuie să răspundeți la cererile astea?”.

Trece o oră, trec două… nici un răspuns. Se termină ziua de curs, și plec spre hotel. Seara, vine răspunsul de la ei – „dă-ne serial numbers pentru router-ele respective”.

Încă o rundă de înjurături – pentru a obține SN-urile, trebuie să fac un drum până la router-e (sunt echipamente de laborator, nu am acces remote pe ele). Și știu sigur că nu este nevoie de SN-uri pentru generarea cheii (am mai făcut asta, și nu o dată). Dar te poți certa cu ei? Nu. Așa că mă sui în taxi, și plec.

Le trimit și serialele. Și hârtia care între timp a venit de la semnat. Le retrimit și codurile generate de router-e, doar ca să fiu sigur. Și îi întreb – mai vreți ceva? După încă vreo oră, vine răspunsul – „am forward-at cererea ta către Curriculum and Assessment Team. Te anunțăm când primim răspuns”.

În momentul respectiv, am știut că nu am șanse să mai primesc ceva. Din două motive. În primul rând pentru că din ultimele 3 dăți când „s-a forward-at” un request de-al meu, am primit o singură dată răspuns, și ăla a venit la o lună jumătate după. Și în al doilea rând, pentru că nu îmi pot imagina ce legătură ar putea avea echipa care se ocupă de „curriculum și examene” (după cum îi spune și numele 😛 ) cu codurile de licență.

După astea două zile, mai primesc și un spam de la încă un idiot. De data asta unul local – Laurentiu_Dumitru@k.ro . Care nu are altceva mai bun de făcut decât să enerveze oamenii cu materiale bisericești. Deși bag mâna în foc că nu „am solicitat primirea acestor mesaje”, și nu „m-am înscris pe vreun site de profil” (poate la spam-urile cu gagici goale ar ține ultima scuză, dar aici… în nici un caz 😛 )

Am mai primit mail-uri de la tembel, și l-am ignorat. Dar la cât sunt de nervos acum, tare sunt tentat să îi răspund. Cu un mesaj care să conțină foarte puține cuvinte din dicționar…

5 Comments »

  1. Life Tester Said,

    May 5, 2009 @ 21:35

    te-ai mai linistit? 🙂 de ce nu ubuntu?

  2. bogd Said,

    May 5, 2009 @ 22:09

    Intr-un fel, da, m-am mai linistit – e placut sa poti sa-i injuri. Parca te mai calmeaza 😀

    Nu ubuntu pe laptop pentru ca am o gramada de device-uri care nu merg in linux (pe primul loc fiind modemul 3G). Nu-mi ramane decat sa astept cu interes windows 7… 🙂

  3. Life Tester Said,

    May 5, 2009 @ 22:49

    win7 e mai lite decat vista (se instaleaza mai repede, mi se pare ca se misca mai decent)

    sunt si nistre drivere pt ubuntu / modem 3g facute de niste francezi, dar cred ca mai dai un rand de transpiratie / injuraturi pana le faci sa mearga. eu am cedat pana la urma: GT Option 7.2 -> XP

  4. bogd Said,

    May 6, 2009 @ 7:17

    La mine e si mai frumos – e un modem intern, care nici nu știu de cine naiba e făcut. Așa că… nici o șansă 🙂

    WinXP pică din start, pentru că varianta pe 64 biți este o glumă. Și nu una bună. Așa că… așteptăm lansarea oficială windows 7 (ar trebui să fie anul ăsta, deci nu e prea mult de așteptat 🙂 ).

  5. inSecure Said,

    May 6, 2009 @ 17:50

    Apropo de Vista, eu nu reusesc ( la un dell vostro 1500) sa pastrez rezolutia, la fiecare reboot se schimba. Am cautat pe net si sunt cativa cu aceiasi problema, dar nu exista rezolvare( exista una, dar ar fi mult prea mult stres).
    Asteptam win7, a aparut beta si pentru publicul larg, iar lansarea finala, din cate stiu o sa fie prin Iunie/Iulie.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment