RDS – partea a treia

Încă o rundă de stat la telefon cu RDS. Încă o discuție absolut fascinantă…

De ce am sunat din nou? Pentru că după ce do’n’shoara m-a trimis atât de insistent la admin.rdslink, am constatat că acolo nu am NICI codul de client, NICI codurile de factură pentru televiziune!

„Bună seara, spuneți-mi vă rog cum aflu datele necesare pentru plata online – cod client, cod factură. Pe admin.rdslink nu apar”

„Sunteți titularul de contract? CNP-ul, vă rog”

„xxxxxxxxx”

„Apar pe admin.rdslink”

„Nu apar”

„Ba apar, în partea dreaptă”

„Nu, nu apar”

„Aveți acolo, în dreapta: cont, banca, cod client”

„Nu, nu am”

„Eu pot să văd facturile exact cum le vedeți și dv”

„Vă rog uitați-vă, și veți constata că nu apar”

[… pauză 2 minute…]

„Aveți în dreapta cont, bancă, și cod client”

„În dreapta am așa: Cumpărător, cod fiscal, sediu, județ, cont, bancă, reprezentant. Dintre toate, DOAR sediul este completat (cu roșu), iar codul de client nici măcar nu apare ca rubrică”

„Ciudat, la mine apare…” (m-am abținut de la un „bine, atunci plătește tu!”)

„La mine nu apare”

„Notați, vă rog – xxxxxxx”

„Mulțumesc – și acum aceeași întrebare pentru televiziune”

„Pentru televiziune nu vă putem spune – apare pe factură”

„Problema este că eu nu am mai văzut o factură de 6 luni de zile!”

„Noi nu avem acces să vizualizăm informațiile respective – ele apar doar pe factură, în momentul în care se tipărește”

„Problema este că după ce se tipărește dispare, și la mine nu ajunge. Alte sugestii?”

„Plătiți la casierie”

„Cred că nu ați înțeles – prefer să plătesc online tocmai pentru a evita statul la cozi la casierie!”

„Oricum, la televiziune este sumă fixă. Plătiți în avans” („sumă fixă”, zici? Mă uit acum pe facturi: Oct-21 RON; Nov: 21 RON; Dec: 23 RON. Pare mobilă suma aia… )

„Nu, mulțumesc – am plătit în avans, și m-am trezit deconectat!”

„Plătiți pe 6 luni. Și peste 6 luni, plătiți din nou” (asta e un fel de „tu dai și bani în avans, nici factură nu vezi, și nici vreun beneficiu nu ai”)

„Da, bine, mulțumesc”

Genială relația cu clienții, nu?

1 Comment »

  1. carpalex Said,

    December 16, 2008 @ 22:12

    Geniala, si nu doar la eRDeeSh. Nu mi-a venit sa cred cand am vorbit cu unii de la o retea de cartier: http://crapu.ro/2008/12/16/isp-urile-din-romania-si-suportul-tehnic/

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment