RDS, partea a doua

Azi am fost la casieria RDS. Ca să plătesc sumele restante (știți care, alea pentru care n-am primit nici în ziua de azi factură).

Ce am aflat:

  1. Că „într-adevăr, au fost niște probleme cu firma de curierat” – au schimbat firma, și de aia nu au mai ajuns facturile. Dar „probleme au fost doar luna aceasta, atât!” (hai pariu? Că din primăvară n-am mai văzut facturi de la voi?)
  2. Că pot să primesc factura prin e-mail. Nu faceți greșeala pe care am făcut-o eu – să vă bucurați când auziți asta! Pentru că „trebuie să sun la Relații Clienți”. Adică un fel de ”prin poștă n-o trimitem, iar ca să ți-o dăm prin e-mail trebuie să stai minim 20 de minute on hold la telefon(?!!)”
  3. Că mi-au pus scurt pe factură un „11 RON, taxă de reconectare”. Încep să înțeleg de ce nu trimit facturi – de ce să PLĂTEȘTI tu curierul, când poți să nu-l plătești, și să mai iei și banii frai^H^H^H clienților? Business, vere!

Bine-a zis cine-a zis: „Erdeesh – Internet să-ți bagi… picioru’!”. De fapt Internetul merge bine – relația cu clienții este de tot rahatul…

[ LE: Tocmai am sunat la ei. Încerc să reproduc conversația de-a dreptul… fascinantă pe care am avut-o:

„Bună seara, spuneți-mi vă rog cum pot să primesc o copie a facturilor prin e-mail”

„Le puteți vizualiza dv. pe admin.rdslink.ro” ( eu sunt încă în faza de calm)

„Mi s-a spus de la casierie că pot să primesc o copie prin e-mail”

„Le puteți vizualiza dv. pe admin.rdslink.ro” ( încep să intru în faza de enervare )

„Întrebarea era cum pot să fac să primesc o notificare atunci când se emite o factură” (când plătesc pe 4 sau 6 luni în avans, nu mai stau să caut pe site-u’ lor)

„Primiți automat o notificare pe telefonul mobil” (hai nu zău?? PE CARE?)

„Pe ce telefon??”

„DigiMobil” (A-HA! Adică „suntem mult prea zgârciți ca să dăm măcar niște sms-uri pe mobile „normale”) „Dar nu aveți DigiMobil” (no shit? Și dacă știi asta, pe ce te așteptai să primesc notificările? Zău că nu am nici un fel de parte a corpului care să poată prinde semnalul DigiMobil!)

„Bun, încă o dată – se poate să primesc vreo formă de notificare atunci când se emite o factură?”

„Le puteți vizualiza dv. pe admin.rdslink.ro” (moment în care trec în faza de disperare )

„Mulțumesc, la revedere”

„Intrați pe admin(punct)rdslink(punct)ro…”

„Mulțumesc, la revedere”

(continuă imperturbabilă) „…vă conectați cu username-ul și parola din contract, și puteți vizualiza facturile” (eu mă pregătesc deja să-i trântesc telefonul în nas, că nu mai suport. Din fericire o aud:) „Cu alte informații vă mai putem ajuta?”

„Nu, mulțumesc, m-ați ajutat destul”

„Vă mulțumim că ați apelat…” (CLANK!, că n-am mai rezistat! 🙂 )

Cred că și eu și ea am avut sentimentul de „ăsta chiar e prost și nu înțelege ce vreau să zic”…

Dacă nu știți la ce mă refer cu fazele, detalii aici.

]

[ ELE: am fost și pe admin.rdslink. Acolo sunt facturile, dar nu și codul de client (pe facturile de acolo nu apare decât adresa – câmpurile „nume client”, „cod client”, etc sunt necompletate).

Mai mult – acolo apar facturile pentru FiberLink, RDSTel, și convorbiri. Nu și factura de cablu TV.

Rezultat – tot nu pot să plătesc online pe baza a ce este acolo!! ]

6 Comments »

  1. UberGeek » Blog Archive » RDS - partea a treia Said,

    December 5, 2008 @ 20:24

    […] De ce am sunat din nou? Pentru că după ce do’n’shoara m-a trimis atât de insistent la admin.rdslink, am constatat că acolo nu am NICI codul de client, NICI codurile de factură pentru televiziune! […]

  2. Big Lazy Sysadmin » Blog Archive » O mare muie -> RDS Said,

    December 5, 2008 @ 21:36

    […] de tâmpiți care-ți răspund la telefon (vezi discuțiile lui Bogdan în 3 părți, partea 1, partea 2-a și partea […]

  3. AlexJ Said,

    December 7, 2008 @ 12:19

    a trebuit sa platesti taxa de reconectare?!?!

  4. bogd Said,

    December 8, 2008 @ 20:07

    @Alexj: But of course! Facturi nu știu să trimită, dar de luat bani se înghesuie!

    După cum spuneam într-un post ulterior: ei nu mai plătesc imprimarea facturilor, nu mai plătesc firma de curierat, și mai iau și bani de la clie^H^H^H^H fraieri. Win-win situation, isn’t it? >:)

  5. alina Said,

    April 2, 2009 @ 12:44

    tare rau imi pare de ceea ce pot patii oamenii care sunt manevrati de niste reguli tampite facute de niste oamenei tampiti.si eu am avut si inca am o mare problema cu ei.spre fericirea mea eu primesc facturile acasa dar sunt imposibile.perioada pe care se emite factura este pe vreo 3 luni(dar tu platesti factura lunar),ultima zi in care poti sa platesti factura este 30 sau 31 ale lunii,dar daca platesti pe 24,pe factura urmatoare iti apare ca nu ai platit(si zice ca s-a emis factura pe 23 si daia se intampla asa),toata concluzia este ca este o firma de tot maroul.dar pe astia ii avem si cu astia defilam.daca voi mai avea vreo problema cu ei o voi rezolva cu ajutorul protectiei consumatorului ca sa termin odata cu tot balciul.bafta tuturor celor din retea.

  6. Emi Said,

    January 30, 2010 @ 23:56

    Stai liniştit, eu am stat jumătate de an ca să vină să-mi bage internet la apartament. 🙂
    Mi-am băgat picioarele şi le-am trântit uşa în nas când i-am văzut acolo.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment