Să ne distrăm cu RDS

Astăzi m-am întâlnit cu o vecină care se plângea că nu mai are semnal pe cablu. Ocazie cu care verific și eu, și constat că nici mie nu îmi merge. Sun la ei, și… aflu că „sunt deconectat pentru neplată”.

Eu unul plătesc pe mai multe luni o dată, ca să nu am surprize. Și nu mai știam dacă am plătit până în octombrie sau până în decembrie.

Partea frumoasă? Nu am primit NICI UN FEL de factură!!!! NIMIC!!! De vreo 6 luni încoace! Înțeleg, 4 au fost plătite în avans, și nu s-au deranjat să trimită factură cu 0 (așa cum face orice alt furnizor de servicii, și cum este de altfel normal). Dar restul de 2???

Mai mult, când l-am întrebat pe guzganul de la telefon cum pot să plătesc online (v-am mai zis eu că în ultima vreme m-am învățat cu internet banking, nu cu cozile de la casierii 🙂 ), aflu că „nu puteți dacă nu aveți factura”. Și mai frumos, n-a știut să îmi spună cum aș putea să obțin o copie a facturii.

Bravo, băieți! Țineți-o tot așa! X-(

5 Comments »

  1. AlexJ Said,

    December 4, 2008 @ 22:29

    What is it with you and Client Service?:P ok..sau mai bine..ce au ei cu tine 😛

  2. nexus Said,

    December 5, 2008 @ 8:02

    Asta era test de vigilenta… Si nu l-ai trecut, iar pentru asta nici nu vei mai primi vreo factura de la ei… Niciodata! :))
    Ce dracu’ o fi fost in capul lor? (Stiu ca “vid” e primul raspuns care “rasare”.)

  3. UberGeek » Blog Archive » RDS, partea a doua Said,

    December 5, 2008 @ 19:47

    […] Azi am fost la casieria RDS. Ca să plătesc sumele restante (știți care, alea pentru care n-am primit nici în ziua de azi factură). […]

  4. bogd Said,

    December 5, 2008 @ 19:57

    @AlexJ: nu am eu ceva cu ei. Sunt convins că sunt mulți care pățesc la fel, și chiar mai rău. Problema este că eu fac parte dintre cei care se așteaptă la un anumit nivel al serviciilor. Unul dintre aceia care nu acceptă ideea de „lasă că merge și așa”.

    Din păcate, românul încă e învățat cu „lasă, merge, bine că n-a fost mai rău!”. Acum câteva luni mă uitam pe forumul emag, și nu îmi venea să cred: de câte ori posta unul „am avut probleme cu emag”, se găseau cel puțin 10 care să răspundă cu „zi mersi că n-a fost mai rău”. Și mă întrebam – chiar ne-am învățat cu răul? Chiar nu am învățat încă faptul că avem și alte drepturi ca și clienți în afară de „dreptul de a le da banii”?

    @nexus: după testul de vigilență, a urmat testul de rezistență la stress. Vezi postul următor (sau pingback-ul de mai sus 🙂 )

  5. Big Lazy Sysadmin » Blog Archive » O mare muie -> RDS Said,

    December 5, 2008 @ 21:35

    […] e tot plin de tâmpiți care-ți răspund la telefon (vezi discuțiile lui Bogdan în 3 părți, partea 1, partea 2-a și partea […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment