Cronus și testarea cunoștințelor

Înainte ca Vlad să posteze și la mine (văd că a trecut deja pe la Meekuu și AlexJ), încerc să acopăr și cel mai nou marketing gimmick de la CiscoExpo – testul de cunoștințe de la Cronus.

Despre ce e vorba? Există niște quiz-uri, la care poți răspunde fie prin wireless, fie folosind telefoanele IP amplasate în holul hotelului. Categoriile merg de la „Cisco Trivia” (întrebări generale despre firma Cisco), până la „Cisco Junior” și „Cisco Expert”.

Recunosc că ideea mi se pare chiar interesantă (bate la distanță telefoanele IP prin care puteai comanda cafea, din anii trecuți 🙂 ). Dar… a existat și o mică scăpare. Care anume? Imediat vă povestesc!

Am găsit și eu telefoanele, și m-am apucat să dau testul. Văd categoriile, aleg (cu curaj) „Cisco Expert”. Termin, și dau să plec. Moment în care se apucă Meekuu să facă Cisco Junior (tot de pe contul meu 🙂 ).

Abia ulterior, când s-au dat premiile, am aflat că… punctajele de la cele trei categorii SE ADUNĂ între ele! (eu unul, obișnuit cu alt gen de concursuri – vezi Netspace Skills Challenge – , am presupus că fiecare concurează doar la o anumită categorie!).

Oh well… chiar și cu doar două categorii completate (și alea două de către 2 oameni diferiți :)) ), tot am reușit să iau ceva (un stick de 1G, în caz că vă întrebați). Da’ până la urmă router-u’ tot nu-mi scapă … >:)

[LE: V-am zis? >:) Acum editez post-ul din spatele unui WRT350N, pe care am satisfacția că l-am câștigat pe baza a ceea ce am știut, nu pe baza unei tombole. 😀 Thank you, Cronus! ]

4 Comments »

  1. Vlad Said,

    November 5, 2008 @ 23:28

    Succes! Stii ca poti continua testele (completezi la inscriere acelasi nr de telefon)?

  2. bogd Said,

    November 5, 2008 @ 23:49

    Da, da’ știi că nu poți schimba premiul? 😛 (adică și dacă iei punctaj mai mare după ce ai continuat testele, nu poți să te duci și să zici „luați-l înapoi pe ăsta, și dați-mi premiul de X puncte” 😛 )

  3. Vlad Said,

    November 6, 2008 @ 9:58

    Sunt mai multe premii (cel putin din ce am aflat de la colegii mei de la marketing): in fiecare ora, in fiecare zi si un “grand prize” (daca n-au mai modificat ceva pe baza feedback-ului de la expo). Ei au incercat sa gaseasca un sistem prin care sa ofere cat mai multe sanse la un premiu mai mic (in fiecare ora, stimuland o repartizare uniforma a participantilor de-a lungul celor 2 zile) cat si de a recompensa pe primul care realizeaza punctajul maxim din fiecare zi, respectiv pe parcursul intregului eveniment.

    Sunt convins ca sistemul poate fi imbunatatit si colegii mei stiu ca au pus deja stacheta la un anumit nivel pentru anul urmator. Anul trecut am avut cafea si domnisoare dragute la stand; anul acesta au fost si altii care au preluat ideea cu domnisoarele, noi am preferat sa punem efort si suflet si sa facem ceva interactiv, diferit de clasicele “tombole” cu materiale promotionale.

    Ma bucur ca am reusit sa fim observati, cel putin de o parte din participanti. Inseamna ca efortul nostru nu a fost in zadar si sper ca si ceilalti participanti la expozitie sa fie impulsionati sa vina si ei cu ceva original pe viitor.

  4. AlexJ Said,

    November 7, 2008 @ 0:34

    a fost trafic cu premiile de la Cronus…se faceau tot felul de schimburi intre noi..unii vroiau ghiozdanul. altii stick-ul…eu am castigat un ghiozdan (pe care l-am schimbat cu un coleg pe un stick) si briceagul si busola 😀
    nu stiu cati chiar au apucat sa se gandeasca dincolo de tombola, la solutia tehnica…desi stiam ca un cisco ip phone poate fi customizat pentru un numar mare de aplicatii, chiar am fost impresionat de ce au fost facut pentru cisco expo…adica a iesit foarte bine aplicatia…good job

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment