Super ofertă

Am aflat printr-un amic al unui amic al unui amic de o super ofertă. Un joystick. Wireless. Logitech. La vreo 20 și ceva de RONi.

Meekuu crede că e o greșeală pe la un furnizor. Eu prefer să cred că este o acțiune menită să încurajeze comunitatea de gameri din România. Mai ales că simulatoarele sunt din ce în ce mai rar jucate în ultima vreme… >:)

Dar să continuăm povestea… Am găsit produsul respectiv (la prețul respectiv) în mai multe locuri. Printre care eMag.ro, shopIT.ro, cel.ro, si mariosoft.ro.

Am facut comanda. La eMag, și la shopit. Băieții de la shopit m-au sunat, și m-au chemat să ridic produsul. Pe care da, chiar am dat 22 RON.

De la eMag, primesc confirmarea comenzii:

Comandă plasată vineri. Luni dimineață se alocă un consultant de comenzi. După vreo 6 ore (!), mă sună consultantul și îmi spune „marți seara vine produsul. Vă sunăm când ajunge, și miercuri dimineață puteți trece să îl luați”.

Azi este miercuri. Dimineață. Nu m-a mai sunat nimeni. Mă uit pe site. Observați vreo diferență? >:)

Comanda modificata

Bravo, eMag! Că ați modificat prețul pe o comandă în derulare (nu cu mult – doar l-ați crescut de vreo 10 ori!) e una. Da’ puteați măcar să mă anunțați, ca să nu pățesc ca alți fraieri care au venit până la voi la sediu doar ca să constate că au alt preț pe factură decât în comandă…

[ LE: M-au sunat. La 24 de ore după „marți seara”, dar m-au sunat. Să îmi spună că „a fost o greșeală în sistem”, și că „s-a modificat prețul”. Și să mă întrebe dacă nu cumva „am fost aseară în showroom” (dacă vă întrebați ce s-a întâmplat aseară în showroom, vedeți postul lui Meekuu >:) ) ]

[ ELE: Și tocmai am aflat că în seara aceasta (după ce m-au sunat pe mine) au onorat comanda colegului de care vorbea Meekuu. Care a făcut comanda după mine. Din categoria „dacă te duci peste ei și faci scandal, mai ai o șansă”. De asta mă întrebați voi dacă am fost aseară în showroom, dragilor?

Recunosc că până acum aveam o părere destul de proastă despre ShopIT (din mai multe motive legate de atitudinea față de clienți, printre care și cel de aici). Dar acum obțin din partea mea o mare bilă albă. În cazul acesta s-au comportat absolut exemplar! ]

7 Comments »

  1. Big Lazy Sysadmin » Blog Archive » comerț cu nesimțire Said,

    September 10, 2008 @ 10:53

    […] comanda confirmată de consultant au modificat prețul produsului. Screenshot-uri și amanunte la Bogdan în bătătură. Etichete: gadgets, magazine IT, muia-zilei, România | Posteaza […]

  2. nexus Said,

    September 10, 2008 @ 12:55

    “Apogeul” profesionalismului: au trecut gresit pretul (si nu cred ca trebuie sa fi un geniu sa te prinzi ca un joystick FARA fir ar trebuie sa coste ceva mai mult de 22 lei) si pe urma, ca o firma “care se respecta”, au modificat pe tacute.
    Motivul pentru care NICIODATA nu am platit produsul inainte. Nu am momentan incredere in nici un magazin de-al nostru suficienta increderea incat sa nu vreau sa vad produsul inainte de a achita.
    Daca nu ai dat banii, ai oricand posibilitatea de a-i baga in… de a te razgandi.

  3. Scurte/Quickies 19.0 - Bizoo si Fan Curier lanseaza azi MaxShop (magazin virtual ca serviciu), eMAG recidiveaza in a nu-si asuma greselile, Vexio lanseaza noul magazin Apple | Liviu Taloi Said,

    September 10, 2008 @ 19:59

    […] eMAG recidiveaza in a nu-si asuma greselile […]

  4. ABS Said,

    September 11, 2008 @ 12:32

    @nexus nu e chiar asa… platesti online produsul si te duci sa-l ridici, pentru ca in momentul in care l-ai platit e al tau 🙂
    Si daca iti cer bani in plus te duci frumos cu opc-ul peste ei de nu au taine.

  5. bogd Said,

    September 11, 2008 @ 15:26

    @ABS: au existat alte cazuri în care chiar și dacă produsul a fost plătit online, comanda nu a fost onorată.

    Din păcate, citind thread-ul de mai sus vei rămâne cu un gust amar. Legat de faptul că reacția tipică a românului pare să fie „Ce vrei, mă, zi mersi că ți-au dat banii înapoi! Se putea și mai rău”. Sublinierea imi apartine…

  6. eMAG si preturile gresite | Liviu Taloi Said,

    July 31, 2010 @ 18:10

    […] 10.09.2008 – http://ubergeek.ro/2008/09/10/super-oferta/ […]

  7. danescu Said,

    November 8, 2011 @ 0:26

    ieri a furat-o si sigmanet.ro
    bip bip bip in gura lor bip bip ca nu vor livreze laptopurile de 500 de lei pe care le-am comandat si erau disponibile pe site. tara asta ar trebui sa arda pana in temelii
    ii dau in judecata, nu ma las. TREBUIE sa-mi livreze marfa la pretul afisat. Ce ma intereseaza pe mine ca erau preturile gresite ?!?!?! e treaba lor, sa plateasca.
    au venit toate televiziunile si degeaba, pastele masii de treaba, au zis ca nu livreaza nimic cu preturile gresite

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment