OKit.ro – prima bilă albă

Am constatat absolut întâmplător că UPS-ul meu nu mai funcționează pe baterie („întâmplător” == aveam piciorul pe lângă butonul de UPS Test, și m-am trezit că se închide brusc calculatorul 😛 ). După rundele pe care le-am avut cu RENEL, nu am curajul să țin calculatorul în priză fără UPS. Așa că… mi-am dat seama că a venit timpul pentru niște „achiziții neplanificate”.

Găsesc un UPS produs de aceeași companie la OKit.ro. O firmă de care nu mai auzisem niciodata. Preț: 376 RON. Plus 10 RON transportul. Sun la ei, aflu că mai este o bucată pe stoc, fac comanda (ocazie cu care mai sun de vreo 2 ori, pentru că site-ului nu îi plăcea deloc adresa mea de mail 🙂 ). Trimit datele pe mail (asta se întâmpla joi), și… aștept.

Joi seara vine răspunsul: „prețul s-a modificat – acum este 386 ron”. Înjur în gând, și trimit un răspuns în care îi explic că nu e frumos să schimbi prețul după ce ai acceptat comanda. Pe de altă parte, ținând cont că nu mai aveam de unde să iau UPS-ul*, am acceptat modificarea.

Sunt sunat vineri dimineață de către ei. Surpriză – „în legătură cu prețul, rămâne cel comunicat inițial”. N-am știut ce să mai zic – e prima dată când pățesc așa ceva în România! 🙂 „Știți, că nu-i nevoie…” „Nu, aveți dreptate – nu e frumos ce am făcut, și e vina noastră că nu am ținut prețurile la zi. La prețul inițial, noi nici nu câștigăm, nici nu pierdem, așa că…”

Ce pot să zic? Uite că se poate! 🙂

[ * De ce chiar i-am crezut când mi-au zis că s-au modificat prețurile la furnizor? Pentru că am mai sunat și la alte firme în căutarea aceluiași UPS. Și am pățit-o și cu alții: „Costă 390 RON” / „Nu vă supărați, dar pe site-ul dv. este 350RON plus timbrul verde” / „Da, dar acum am verificat prețurile cu furnizorul” ]

[LE: Până la urmă am plătit la prețul nou. Dar am făcut-o pentru că am insistat eu. Este diferența dintre „dau banii pentru că eu consider că merită” și „simt că îmi bagă mâna în buzunar” 😛 ]

[ELE: Se pare că nu am avut noroc… UPS-ul a fost trosnit la transport, și partea de plastic din față este spartă. A venit astăzi (duminica!) reprezentantul OKit.ro să îl ridice. Wish me luck – dacă a fost singurul din stocul furnizorului, o să văd un înlocuitor peste muuuuuult timp! 🙁 ]

3 Comments »

  1. Mihai Said,

    October 16, 2008 @ 20:17

    Si ti s-a rezolvat problema cu garantia pana la urma?

  2. bogd Said,

    October 20, 2008 @ 12:43

    Problema s-a rezolvat, si chiar foarte repede (a doua zi aveam UPS-ul nou). Nu am mai postat aici pentru că deja nu mai era legat de OkIT – depindea de furnizor.

    Pe de altă parte, aștept cu interes momentul în care voi avea nevoie de garanție la UPS – nu de alta, dar pe factură/certificat am trecută seria de la UPS-ul vechi… 😛

  3. Mihai Said,

    October 22, 2008 @ 0:52

    Foarte posibil sa nu ai nevoie de garantie deloc 🙂 Oricum daca va fi vreo problema fii sigur ca se va rezolva. Deobicei ei / noi … au o evidenta interna a ceea ce intra / iese pe stoc, inclusiv serii. Posibil, daca ti s-a schimbat asa pe fuga, persoana respectiva sa fi omis notificarea acestui cod pe certificatul de garantie.
    So… don’t worry 😉 it’s ok(IT) 😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment