S-a intors Qisda…

Vă mai aduceți aminte de monitorul meu BenQ (aka Qisda) trimis în service, nu? Ei bine, s-a întors. Foarte repede, chiar. Și trebuie să recunosc că a fost o experiență foarte… humbling pentru mine 🙂

De ce? Păi… are pe certificatul de garanție trecut următorul mesaj: „Monitorul funcționează normal. Dacă ați dereglat culorile, folosiți reset all”.

Pe de o parte, au dreptate. La „reset all” s-a rezolvat. Dar pe de altă parte, nu pot să tac, și aș dori să le zic că:

  1. Nu „am dereglat” culorile. Monitorul s-a decis brusc că îi place mai mult culoarea mov după o cădere a ups-ului. Practic, a revenit curentul, și un monitor (Samsung-ul) era alb, celălalt era mov
  2. Îmi place să cred că nu sunt 100% bătut în cap. Și nu îmi place să stressez inutil oamenii din service. Ca urmare, înainte să îl trimit la garanție, am verificat toate setările din meniu referitoare la culori (am schimbat temperatura de culoare, și am încercat inclusiv să echilibrez manual culorile. Fără rezultat). Mai mult, am testat monitorul cu: a) alt cablu VGA; b) alt adaptor DVI-VGA; c) alt cablu DVI; d) altă placă video. Toate pentru a elimina orice posibilitate ca problema să se datoreze cablului/adaptorului. Nu îmi pot imagina ce „setare ascunsă” ar putea avea monitorul respectiv. Setare care nu există în meniu, dar apare la power failure si dispare la reset all…

Oricum, nu contează. Până la urmă trebuie să recunosc că l-am plimbat degeaba pe drumuri (pe banii lor). Service-ul s-a comportat foarte bine, și ca urmare BenQ primește notă de trecere 😉

8 Comments »

  1. UberGeek » Blog Archive » BenQ - nota 4, Deck - nota 11 Said,

    August 12, 2008 @ 13:02

    […] BenQ ia nota de trecere […]

  2. AlexJ Said,

    August 12, 2008 @ 17:18

    noroc de sesiunea de restante 😛

  3. nexus Said,

    August 13, 2008 @ 1:46

    Bine ca pana la urma s-a rezolvat.
    Desi pute de la o posta faza cu “e vina dvs.” care se rezolva “miraculos” fara sa faci nimic… Sau poate sunt eu paranoic (client RDS din 2001 se aduna traumele…).

  4. Cristian Said,

    August 13, 2008 @ 4:24

    He he … de aia nu e bine sa te grabesti sa acuzi, desi e cam ciudata treaba intr-adevar.

  5. bogd Said,

    August 13, 2008 @ 8:24

    @nexus: nope – e pe bune. Acum inteleg de ce mi l-au lasat mov – ca sa dau eu “all reset”, sa vad ca merge, si sa evite astfel de situatii 🙂

    @Cristian: eu i-am “acuzat” doar ca monitorul mi se pare mult mai slab calitativ decat Samsung-ul, ca au service-ul la mama naibii, si ca la telefon am avut o discutie foarte… interesanta 🙂 . Toate raman afirmatii valabile. 😛

    [ Singura afirmatie incorecta ar fi “s-a stricat in prima luna”. Pe care sunt gata sa o retrag, si sa o inlocuiesc cu “dupa o luna, s-a hotarat brusc ca ii place movul!” 🙂 ]

  6. Cristian Said,

    August 13, 2008 @ 17:31

    @bogd: eu nici nu ma gandesc la a-mi lua un BenQ. Am un HP de 3 ani si sunt multumit de el. Oricum important e ca ti-ai rezolvat problema si ca acel service merge. Cat despre ambalaj, de asta pastrez ambalajul pentru orice rahat. Ca nu se stie cand am nevoie de el.

  7. Cristian Said,

    August 13, 2008 @ 17:32

    wtf?! ar trebui sa lasi si tu lumea sa-si poata modifica comentariul in primele 3 minute de la postare.

  8. bogd Said,

    August 14, 2008 @ 18:22

    My bad – s-a rezolvat acum si partea cu “comment edit” 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment