Renel – episodul 2

Continuăm povestea aventurilor mele cu RENEL… Vă spuneam eu că am sunat aseară la ei. Ei bine, nu s-a întâmplat nimic.

Sun acum din nou (nu întâmplător sun seara – dimineața am 200-205V pe rețea. Doar seara ajunge tensiunea la 180, probabil pentru că toți consumatorii sunt acasă 🙂 ). Discuția a decurs cam așa:

„Bună ziua, vă sun în legătură cu sesizarea nr. XXXX”
„Au fost colegii, nu v-au găsit acasă” (???)
„Nu vă supărați, AM FOST acasă!”
„Aici scrie ‘abonatul nu răspunde la telefon’” [ OK, recunosc – am avut UN apel nepreluat, de la un „fără număr”. Pe care nu l-am auzit. Am sunat când l-am văzut din nou la RENEL, dar mi s-a zis doar „mai așteptați” ]
„Bun, puteți să îi trimiteți din nou?”
„Sunteți în locație?”
„Da, și voi fi aici toată seara”
„Ce înseamnă ‘toată seara’?”
„Până pe la ora 23”
„Se poate să vină mai târziu”
„Eu tot aici sunt, dar s-ar putea să mai și dorm. Oricum, nu contează – îi aștept”
„OK, aveți numărul de sesizare YYY”

Interesant, nu? Deci – „nu l-am găsit la telefon, nu insistăm. Dracului, dacă insistăm riscăm să ne răspundă, și să mai trebuiască să și muncim!”. Mai mult – „n-a răspuns, nu ne-am deranjat să măsurăm tensiunea aia. Am considerat solicitarea ‘rezolvată’. Vrea să și facem ceva, n-are decât să facă o sesizare nouă!”

Hai să vedem ce se întâmplă mai departe. Le-am dat DOUĂ numere de telefon, ca să nu mai poată zice că nu m-au găsit. (parcă văd că acum o să aud „aaaa, v-am sunat pe celălalt” 😛 )

1 Comment »

  1. UberGeek » Blog Archive » Renel - echipa de soc Said,

    June 26, 2008 @ 20:47

    […] Comments UberGeek » Blog Archive » Renel – episodul 2 on RENEL se întoarceciops on Deck – un service de nota 10!UberGeek » Blog Archive » […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment