Deck – un service de nota 10!

În ultimele săptămâni am avut de două ori ocazia să ajung în service-ul celor de la Deck (ei fiind importatorul oficial Samsung la noi). Și de fiecare dată am fost foarte plăcut surprins.

Prima dată am zis că este doar o întâmplare. Am mers cu o imprimantă, și am avut parte de o rezolvare rapidă a problemei, și de un sfat corect („sincer, nu se merită să o reparați” 🙂 . Da, prefer să aud asta decât să dau o grămadă de bani degeaba 😛 ).

Mai interesantă este a doua întâmplare. Care a început ieri. Când m-am apucat să îmi reglez monitorul pe înălțime (monitorul fiind un Samsung 960BF, de vreo 2 ani și jumătate ca vârstă, care mi se pare în continuare mai bun decât 3/4 din monitoarele existente la ora actuală pe piață). Și cum reglam eu monitorul, se aude „poc”. Mă înverzesc ușor, și încerc să îl desfac de pe firele lui, ca să văd ce s-a întâmplat. Până să reușesc, piciorul cedează complet sub greutatea panoului LCD.

Ce se întâmplase? Cedase partea metalică (!!!) de la interiorul piciorului de susținere. Care, în etapa 2, trimisese în zbor și plasticul de deasupra.

Ce să fac? Aștept a doua zi (ziua de astăzi, adică). Convins fiind că am șanse mici să se găsească pe undeva piese de schimb pentru un monitor de acum câțiva ani.

Vine și a doua zi. Sun în service, și aflu că EXISTĂ piesele. Acolo, pe stoc. Duc aparatul. Îl las acolo. Mi se spune că s-ar putea ca defectul să nu fie acoperit de garanție. Zic „oricum nu-mi făceam iluzii” (naibii, eu am tras de el, nu?), și plec. Mă întorc după câteva ore, să iau device-ul. Cu un picior nou-nouț. ”Cât mă costă?” ”Nimic!”

OK, haideți să recapitulăm. Venisem acolo cu un monitor cumpărat din altă parte (eMag, în cazul meu). Monitorul avea un picior RUPT, și este destul de greu să susții în service „mă uitam lung la monitor, și el s-a speriat și și-a rupt piciorul. Defect din fabricație, dom’le!”. Cu toate acestea, el a fost reparat ÎN GARANȚIE, și incredibil de repede.

Nu pot să nu îmi aduc aminte de alte service-uri, unde o placă video sau un laptop stau câte 2-3 săptămâni în service, că „nu sunt piese”. Sau de cei de la Fujitsu Siemens, unde le-am arătat o balama care era a doua oară când se gripase într-un an și un pic, și individul de acolo începuse cu „aaaa, laptop-ul are urme de lovitură” (arătând spre colțul laptop-ului, tocit de la purtatul în ghiozdan timp de peste un an).

Recunosc – sunt fan Samsung. De la imprimante și până la monitoare/televizoare LCD, am o părere extrem de bună despre produsele lor (pe 2 monitoare și un televizor LCD, nu am văzut UN SINGUR pixel mort, de nici un fel de culoare). Ei bine, acum cei de la Deck au reușit să mă facă să nu îmi mai fie teamă nici de mersul în service (știți voi, povestea aia cu „degeaba iei produs bun cu 3 ani garanție, că atunci când ai ajuns la noi în service s-a dus naibii tot”).

Ce a pierdut Deck la afacere? Câteva sute de mii de care un alt service m-ar fi jumulit cu cea mai mare plăcere. Ce a câștigat? Un client mulțumit, care va mai cumpăra de la ei pe viitor. Și care le va aduce și alți clienți.

Vă las pe voi să decideți dacă per total au ieșit în câștig sau nu…

6 Comments »

  1. ciops Said,

    June 25, 2008 @ 23:27

    Astept cu nerabdare astfel de impresii din partea cumparatorilor si voi considera ca am gasit inlocuitorul eMag-ului :).

  2. miChou Said,

    June 25, 2008 @ 23:42

    eu am un pixel aprins pe verde la un 920N, dar tot sunt fan Samsung 🙂

  3. serban Said,

    June 25, 2008 @ 23:50

    Sigur sunt in Romania? 🙂

  4. bogd Said,

    June 25, 2008 @ 23:51

    @serban: Așa am zis și eu inițial. Dar am mers puțin până la ei – nu cred că am trecut granița! 🙂

    @ciops: Nu cred că au șanse să înlocuiască emag-ul complet (au mult mai puține produse). Dar pe anumite domenii (menționate mai sus), știu pe ce site mă uit când am nevoie să cumpăr ceva 😉

  5. ciops Said,

    June 26, 2008 @ 0:55

    La cat de enervat sunt pe eMag si serviciile lor de rahat, orice produs de la ei pare o alternativa viabila. Ca idee, mi s-a defectat incarcatorul laptop-ului si la eMag in loc sa-l inlocuiasca temporar pe perioada service-ului (cum speram eu in sinea mea) mi-au cerut sa-l las in service cu tot cu laptop (pe toata perioada, nu doar in timpul receptiei).

  6. UberGeek » Blog Archive » BenQ - nota 4, Deck - nota 11 Said,

    August 4, 2008 @ 20:54

    […] de altă parte, Deck avea deja nota 10. Și este deja a treia oară când service-ul lor îmi face surprize plăcute. Nu știu ce au […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment