PCGarage – continuarea

Un pic mai devreme vă povesteam peripeţiile mele cu PCGarage-ul. Iată continuarea.

Astăzi de dimineaţă le-am dat un mesaj. În care le spuneam că anulez comanda, şi îi invitam să citească aici motivele.

Va rog anulati comanda. Nu mi se pare normal sa fiu plimbat degeaba pe drum, iar cand ajung la sediul dv. sa fiu tratat cu nesimtire.

Daca doriti sa aflati la ce anume ma refer, cititi aici: http://ubergeek.ro/2008/06/13/pcgarage-clientul-nostru-prostul-nostru/

Sincer sa fiu, imi pare rau pentru incident – pana acum avusesem o parere buna despre PCGarage, si am cumparat de multe ori de aici. Pacat ca este nevoie de o singura persoana pentru a strica o impresie buna cladita in timp indelungat.

Un amic îmi spunea că ar fi trebuit să îi las să trimită produsul până la mine la uşă, după care să îi spun curierului “Îmi pare rău, programul meu s-a terminat! Du-o înapoi!”. Şi recunosc că am fost tentat să procedez aşa. Dar până la urmă am preferat varianta civilizată.

Au trecut doar vreo 2 ore (şi câteva hit-uri pe post-ul respectiv de la un IP care am o bănuială că le aparţinea), şi sunt sunat de reprezentantul de vânzări (cel care se ocupase de comanda mea). Comentariile îmi aparţin 🙂

“Bună ziua, vă sun de la PCGarage”
“Bună ziua”
“Am înţeles că nu aţi ridicat placa video vineri, aşa cum stabilisem” [Well… dacă o ridicam, mai anulam comanda? Sau mai aveam noi doi această frumoasă discuţie telefonică? 😛 ]
“Nu, şi am făcut şi un drum degeaba”
“De fapt, placa venise la noi… “ [ Pauză scurtă, în care eu îmi adun falca de la nivelul podelei ]
“…dar fusese desigilată, şi era prăfuită, aşa că am trimis-o înapoi la distribuitor” [ Îmi revin, şi îmi dau seama că eu nu aş fi acceptat-o desigilată. Că furnizorul îşi permite să o trimită aşa, e altă discuţie. Dar aici trebuie să se certe PCGarage cu furnizorii lor ]
Continuăm: “Eu deja plecasem la ora respectivă, şi nu am mai apucat să vă anunţ” [ Păcat – ar fi fost o discuţie telefonică de 2 minute care pe mine m-ar fi scutit de un drum de 2 ore. Dar în general în zilele cu meci lumea se grăbeşte 😛 ]
“Oricum, îmi pare rău, şi îmi cer scuze şi în numele colegei, care ar fi putut să fie mai amabilă.” [Cineva a citit post-ul. E bine 🙂 ]
“Până la urmă, dv. eraţi un client care venise în sediu să ridice un produs”
“OK, înţeleg că se terminase programul, dar putea să îmi explice ce s-a întâmplat.”
“De aceea îmi şi cer scuze”
“Bun, eu acum am luat placa video din altă parte”
“OK, încă o dată scuze. O zi bună”
“Nici o problemă. O zi bună”

Îmi pare rău că nu am pe blog o categorie “Aşa şi-aşa”. Am doar “Aşa nu”, şi “Today I love”, iar postul de astăzi se încadrează undeva pe la mijloc… 🙂

Pe de o parte, trebuie să recunosc că au reacţionat bine. Sunt convins că nu a fost tocmai plăcut pentru reprezentantul de vânzări să pună mâna pe telefon şi să mă sune doar ca să îşi ceară scuze. Deşi nici măcar n-a fost el cel care a comis-o (OK, putea şi el să mă anunţe “omule, nu mai veni” – dar până la urmă nu aceasta a fost problema principală).

Pe de altă parte, nu pot să nu mă întreb – oare mesajul ajunge şi unde trebuie (la persoana din spatele tejghelei din sediu), sau povestea se termină aici? Nu am pretenţia să “se ia măsuri” (după cum aţi văzut, nu am identificat persoana în nici un fel). Nu am pretenţia să i se taie din salariu sau să fie dată afară (am şi eu momentele mele când sunt nervos, şi pot să înţeleg că la sfârşitul programului îţi vine uneori să dai dracului tot şi să nu te mai cerţi cu toţi tâmpiţii 😛 ). Aş vrea doar să îi explice cineva că pentru un client este important ca în loc de “programul s-a terminat, cară-te!” să audă “ne pare rău, dar uneori se întâmplă să întârzie produsele de la furnizor”. Aşa cum a putut să spună o altă persoană din sediu, după ce domnişoara cu pricina mă trimisese “subtil” la plimbare…

2 Comments »

  1. Fuzzy Said,

    June 16, 2008 @ 15:32

    Eu pentru o nesimtire tot de genul acesta dar un pic mai accentuata am renuntat definitiv la serviciile celor de la eMAG si am mers PE JOS cinci statii de autobuz de la Republica (da, nu cred ca mai era Bucuresti acolo) cautand depozitul celor de la PCfun.ro care au “omis” sa-mi spuna ca sunt unde a-ntarcat mutu’
    iapa. Dar toate au fost bune si frumoase pentru ca odata ajuns acolo s-au purtat ok si mi-au dat memoria (un DDR 1 antic si exotic) si au mai si zambit.
    Morala: de la eMAG nu mai iau nici daca e pe gratis, iar la PCfun nu ma mai duc pe jos. Cine e mai castigat?

  2. UberGeek » Blog Archive » Să ne distrăm cu PCGarage Said,

    October 23, 2008 @ 13:43

    […] mai avut eu la viața mea câte o rundă cu PcGarage. Dar cum totul e bine când se termină cu bine, zic… hai să încerc din nou să cumpăr de la […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Comment